گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد (۴شهریور۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۰۹۹۹
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد (۴شهریور۱۴۰۲)
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صدر سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان توسط داوطلبان گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید کدرشته محل‌های مورد نظر خود را برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند.

صدر با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری، تصریح کرد: این سامانه با توجه به دغدغه داوطلبان و خانواده‌های آنها در رابطه با انتخاب رشته بهینه در سایت سازمان سنجش راه‌اندازی شده است و می‌تواند راهنمای خوبی برای داوطلبان بوده و اطلاعات آنها برای انتخاب رشته را تکمیل کند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست، لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند و رمز عبور سامانه را در اختیار هیچ فردی قرار ندهند زیرا مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخاب رشته را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

صدر در پایان گفت: اطلاعیه اصلاحات جدید دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته شامل رشته‌های جدید تا پایان وقت امروز شنبه ۴ شهریور ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد که ضرورت دارد مدنظر داوطلبان قرار گیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->